2 Temmuz 2017 Pazar

Damla sakızlı kurabiye


Ben bir damla sakızı aşığıyım..
Fakat bir türlü istediğim aromayı yaklayamıyordum döverek eklediğim damla sakızları ile.
Çok çok da koyarsam acı oluyordu..
Hatta bir ara küsmüştüm damla sakızlı lezzetlere.İstediğim gibi damla sakızı tadı alamıyordum çünkü.
Sonunda dr.oetkerin damla sakızlı vanilyası ile istediğim lezzette buram buram sakız kokan lezzetler elde edebildim.
Sütlaç,sütlü tatlılarda,kremalarda herşeyde çok seviyorum bu tadı.
Birgün şöyle güzel bir mis gibi sakız kokan ekmek de pişirmeli paskalya çöreği de.
Bugün çok sevdiğim,ağızda dağılan kurabiyelerimde sıra..
Ben yakıştırdığım herşeye ekliyorum..
damla sakızlı kurabiye:
125 g.tereyağı /margarin (yumuşak)
yarım su bardağı sıvıyağ
3 su bardağı + 1 yemek kaşığı dolusu un
yarım paket kabartma tozu
yarım su bardağı pudra şekeri
2 paket damla sakızlı vanilya *
*daha güzel aroma veriyor siz 1 paket de koyabilirsiniz.
hepsini karıştırıp yoğurun.yarım ceviz büyüklüğünde koparıp toplar halinde koyun yağlı kağıt serili tepsiye.
üstlerine çatalla hafif bastırıp şekil verin.
Önceden ısıtılmış 170C fırında hafif pembeleşecek şekilde pişirin. Ertesi gün tadı daha da güzelleşiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...