3 Temmuz 2017 Pazartesi

Çikolatalı puding

 Çikolatalı pudingi kaselere böldükten sonra birer bisküvi batırıyorum.Yerken bisküvili pasta gibi hoş bir lezzet veriyor.Bu harika fikir ve tarif sevgili  pastacı Burcu'dan.Tarifi iki ölçü uyguladım.
Kullandığım çikolataları organik diye almıştım.Tadları güzeldi.Gördüğünüz iki paketi de kullandım.Yoğun çikolata tadı çok hoştu.Kaşıklar  tepeleme değil.Ölçüler de çok pratik 1 bardak süte,1'er yemek kaşığı un,kakao ve şeker + 30-40 gram kadar da çikolata ,1 tanecik de bisküvi.
Yorumlarda rulokat ile süslenebileceği de paylaşılmış,sade ve değişik versiyonları da  yazılmış.Not aldım deneyeceğim onları da .
Çikolata olarak Burcu,kahveli milka kullanmış.Geçenlerde milka çikolatanın karamelli olanı ile kurabiye denedim tadı çok güzeldi bu tarifte de kullanılabilir.O zaman şekeri 1 kaşık azaltmak yerinde olur diye düşünüyorum.Deneme fırsatım olursa yazarım.

Çikolatalı puding

6 yemek kaşığı un
6 yemek kaşığı kakao
6 yemek kaşığı şeker
6 su bardağı süt
100 gram sütlü çikolata
100 gram bitter çikolata
süslemeye tutku veya biskrem bisküvisi

Bisküvi ve çikolata haricini tel çırpıcı ile çırpın,sonra oacağa alıp pişirin.kaynayınca çikolataları kırın içine ve eriyene dek karıştırın.Kase veya kup/bardaklara bölün.Sıcakken içine yarısına dek birer bisküvi batırın.
Bisküvi miktarını artırmayın,pudingin nemini çekip kurutur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...